Vette faen ;)<3

Shoppat har jag då gjort idag ;) 
Blev  ingen klänning :o

utan en beige(stavas?) kjol och ett svart linne ! fint var det (yy'
sen köpte mamma en jeansjacka och ett rosa/beige linne till mej :)<3
och det hända jag behövde betala var det ena linnet (a) niiice! :)

Sen kom jag oxå på att jag hade dans idag :o
Glömde nästan det ;s Men hann till den<3
SISTA GÅNGEN INNAN DANSUPPVISNINGEN LIKSOM!! :D<3
Nice ;)<3 Fett kul....en vecka kvar sen... dansuppvisning! :)<3
Så himla kul!<3<3<3

Hoppas ni kommer? :)<3

har precis ätit, och sen ska jag typ titta  på tv med the family.
Talang typ.. äta cheeseballs(!) :D haha, som jag har ett lager av x)
Men visst visst..

Puss / sthlmmandah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0